20.6.14

Dietos'un Dünyası

Merhabalar efendim :)
 Bugün burada yeni bloğumun
 (Yeni bloğum diyorum çünkü daha önceki bloglarımdan hiçbiriniz haberdar olmadınız.
Bana özeldi. Sadece kendime yazdım... Ancak bu defa başka) açılış yazısında güzel dilekler temenni etmek için buluştuk. Umarım Dietos, tarafınızdan sevilir de bu iş daha eğlenceli bir hale gelir...

Dietos demişken, onun kim olduğunu merak edenlere şöyle anlatayım..
O, mavi gökyüzünün ardında uzanan yemyeşil sarmaşık merdiveninin sonundaki bembeyaz koltuğundan daima bizleri gözeten umut ve sevgi dağıtıcısı. O benim yol göstericim. Burada bana yardımcı olacak yol arkadaşım. Ve diyor ki;

Umudunuz olduğu müddetçe her zaman bir başka seçeneğiniz de vardır. Umudunuzu ne kadar sağlıklı beslerseniz o denli güçlü olur. Aynı şey vücudunuz ve ruhunuz içinde geçerlidir...Hepiniz Dietos'un dünyasına hoşgeldinizz :)

Maviyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder